Ελένη Φιλίνη

Ελένη Φιλίνη: «Η δεκαετία του ’80 είχε όνειρα – αυτό είναι που μου λείπει περισσότερο σήμερα»

Η Ελένη Φιλίνη μιλά για την πορεία της στην υποκριτική, τις συνεργασίες της και την εποχή των ’80s, εκφράζοντας νοσταλγία για τα «όνειρα και την αισιοδοξία» εκείνης της δεκαετίας.