Αναστάσης Κουγιάς: Ο νεαρός ηθοποιός από το «Σόι Σου» που κάνει τα πρώτα του δυνατά βήματα
Ο Αναστάσης Κουγιάς ανήκει στη νέα γενιά της καινούριας σεζόν του «Σόι Σου» με τον ρόλο του Μενιου. Σε ηλικία μόλις 21 ετών, έχει ήδη καταφέρει να τραβήξει το ενδιαφέρον του κοινού .Παράλληλα με την ενασχόλησή του με την υποκριτική, έχει ασχοληθεί και με τον χώρο των ναυτιλιακών σπουδών, δείχνοντας πως συνδυάζει διαφορετικά ενδιαφέροντα και στόχους για το μέλλον του. Στη συνέντευξη μιλήσαμε για πολλά πράγματα, από την απόφασή του να αφήσει τις σπουδές στα ναυτιλιακά και να στραφεί στην υποκριτική, μέχρι την εμπειρία του στη σειρά «Το Σόι Σου» και το πώς βιώνει την αναγνωρισιμότητα στην καθημερινότητά του.
Πάμε λοιπόν μαζί να μάθουμε λίγο καλύτερα τον Αναστάση Κουγία η αλλίως, τον Μένιο απο την σείρα «Το Σόι Σου».
1.Από ό,τι γνωρίζω, σπούδαζες Ναυτιλιακά. Πώς πήρες τελικά την απόφαση να αφήσεις έναν διαφορετικό δρόμο και να ακολουθήσεις την υποκριτική;
Από πολύ μικρός θυμάμαι ότι μου είχαν τραβήξει πάρα πολύ οι ιστορίες που έβλεπα σε ταινίες, σε σειρές και στο θέατρο, αν και λιγότερο συχνά γιατί δεν πηγαίναμε πολύ σαν οικογένεια θέατρο. Όλα αυτά, όσο μεγάλωνα, όλο και περισσότερο με επηρέαζαν. Δεν ήταν απλά μια συντροφιά. Ήταν εγώ, ένα μικρό παιδάκι, να βλέπω έναν ήρωα στην τηλεόραση και να τον θαυμάζω.
Άρχισε αυτό να γίνεται πιο προσωπικό. Ήταν σαν να μου μιλάνε οι ταινίες και οι σειρές συγκεκριμένες, όχι όλες. Μετά από ένα σημείο κατάλαβα μέσα μου ότι ήθελα να κάνω αυτό το πράγμα. Σκέφτηκα χαρακτηριστικά: αν μπορούσα να κάνω οτιδήποτε ήθελα, άσχετα από απολαβές ή οτιδήποτε άλλο, τι θα έκανα; Και κατάλαβα ότι ήθελα να κάνω αυτό.
Είπα λοιπόν να το δοκιμάσω παράλληλα με τις σπουδές μου στα ναυτιλιακά και θα δούμε πώς θα πάει. Μέχρι τώρα, δόξα τω Θεώ, βλέπω ότι πάει καλά, αλλά θέλει συνέχεια εξέλιξη και κυνήγι.
2.Η συμμετοχή σου στο Το Σόι Σου σε έβαλε αμέσως σε ένα πολύ αγαπημένο τηλεοπτικό περιβάλλον. Πώς βίωσες αυτή τη μετάβαση;
Θεωρώ ότι οποιοσδήποτε από εμάς μπει σε ένα νέο εργασιακό περιβάλλον, είτε είναι σειρά είτε γραφείο, οτιδήποτε, θα έχει αμφιβολίες, δεύτερες σκέψεις, άγχος και όλα αυτά. Εγώ ήμουν πολύ τυχερός γιατί το περιβάλλον στο οποίο μπήκα είναι ένα πολύ ωραίο περιβάλλον με πολύ καλούς ανθρώπους, οι οποίοι από την πρώτη μέρα με έκαναν να νιώσω σαν σπίτι μου, μέρος τους, και γρήγορα ένιωσα άνετα με τους ανθρώπους και το συγκεκριμένο περιβάλλον.
3.Σε αναγνωρίζει πλέον ο κόσμος στον δρόμο; Και ποιο είναι το πρώτο συναίσθημα που σου δημιουργείται εκείνη τη στιγμή;
Ναι, αυτό γενικά συμβαίνει κάποιες φορές και ως επί το πλείστον χαίρομαι όταν συμβαίνει, γιατί έχω την ευκαιρία να έρθω σε επαφή με τον κόσμο, με το κοινό μας που μας βλέπει, και να μου πει τις εμπειρίες του, τη γνώμη του, τις στιγμές που πέρασε μαζί μας. Και αυτό το θεωρώ μεγάλο προνόμιο, γιατί ούτως ή άλλως εγώ ήθελα εξαρχής να κάνω υποκριτική για να είμαι μια παρέα στον κόσμο, είτε αυτή η παρέα είναι στο θέατρο είτε στην τηλεόραση ή στον κινηματογράφο. Οπότε χαίρομαι όταν βλέπω ότι αυτό γίνεται.
4.Ο ρόλος του «Μένιου» έχει στοιχεία που μοιάζουν με τον δικό σου χαρακτήρα ή απέχει πολύ από σένα;
Ναι, έχω θεωρώ κοινά στοιχεία με τον χαρακτήρα. Έχω κάποιες πτυχές οι οποίες είναι ήδη έμφυτες σε μένα και μέσω του χαρακτήρα αναδεικνύονται περισσότερο. Δηλαδή ο ενθουσιασμός, η αθωότητα πολλές φορές, η αγάπη που έχει. Και μου αρέσει κιόλας ότι η αγάπη για την οικογένειά του εννοώ, και μου αρέσει κιόλας ότι στον κόσμο βλέπει το καλό, ακόμα κι αν δεν έχει πολλές φορές να το δώσει αυτό ο κόσμος, αλλά αυτός θα κοιτάξει να βρει το καλό και αυτό είναι κάτι το οποίο εμένα με εμπνέει ή, αν δεν με εμπνέει τουλάχιστον, θέλω να το έχω κι εγώ και προσπαθώ να το έχω.
5.Πώς αντέδρασαν οι δικοί σου άνθρωποι ( οικογένεια, φίλοι)όταν έμαθαν ότι θα συμμετέχεις σε μια τόσο δημοφιλή σειρά;
Χάρηκαν πολύ όταν το είπα και ενθουσιάστηκαν αρκετά, ειδικά αυτοί που έβλεπαν τη σειρά και παλιότερα.
6.Το θέατρο είναι κάτι που θα ήθελες να εξερευνήσεις στο μέλλον;
Θέλω πολύ να κάνω θέατρο. Γι’ αυτό και σπουδάζω σε δραματική σχολή, γι’ αυτό και ψάχνω γενικότερα δηλαδή με σεμινάρια, μαθήματα. Θέλω πάρα πολύ να εξελίσσομαι όσο περνάει ο καιρός και θέλω να ανέβω και στο σανίδι κάποια μέρα.
7.Αν μπορούσες να επιλέξεις έναν καλλιτέχνη για συνεργασία, ποιος θα ήταν και γιατί;
Η αλήθεια είναι ότι επειδή υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι που θαυμάζω και εν χώρα και στο εξωτερικό, αλλά και επειδή υπάρχουν άλλοι τόσοι που δεν έχω ανακαλύψει ακόμα ή δεν έχω δώσει την προσοχή που θα έπρεπε να δώσω, δεν θεωρώ ότι είμαι σε θέση να πω έναν συγκεκριμένο, γιατί αυτό θα αλλάξει με τα περισσότερα εθίσματα τα οποία παίρνω με τον καιρό. Αλλά έναν που μπορώ να σου πω σε ιδανικές συνθήκες, του εξωτερικού θα πω τώρα, είναι ότι θα ήθελα επειδή μεγάλωσα με τις ταινίες του, από πολύ μικρός, να συνεργαστώ κάποια στιγμή, ακόμα και να κρατάω ρε παιδί μου το boom, δεν ξέρω. Με τον Σκορτσέζε. Θα ήθελα πάρα πολύ, σε μια πολύ πολύ ιδανική συνθήκη αυτό θα ήταν όνειρο.
8.Υπάρχει κάποιος ηθοποιός που θαυμάζεις και αποτελεί έμπνευση για σένα;
Υπάρχουν πάρα πολλοί ηθοποιοί και γενικότερα καλλιτέχνες οι οποίοι με εμπνέουν. Υπάρχουν και άλλοι, επίσης πάρα πολλοί, οι οποίοι δεν έχω ανακαλύψει ακόμα τη βαρύτητα και το βάθος των επιτευγμάτων τους. Αλλά ένας ηθοποιός, επειδή μου αρέσει πάρα πολύ ο παλιός ελληνικός κινηματογράφος και πάντα τον έβλεπα με ένα πάρα πολύ ωραίο νοσταλγικό αίσθημα, ασχέτως αν δεν έχω ζήσει εκείνη την εποχή όταν ήταν στα πάνω της, ο Νίκος Κούρκουλος από τη στιγμή που άκουσα για τη ζωή του και για την πορεία του και για την καριέρα του , αποτέλεσε μεγάλη έμπνευση για μένα. Σαν ηθοποιός, αλλά και η πορεία του μέχρι να γίνει ηθοποιός. Για την ίδια ερώτηση μπορώ να σου πω ότι, από τώρα, από το περιβάλλον στο οποίο δουλεύω αυτή τη στιγμή, η Μίρκα Παπακωνσταντίνου είναι ένας πραγματικά εξαιρετικός άνθρωπος και πάρα πολύ καλή συνάδελφος. Και είναι πραγματικά τιμή μου που μπορώ να παίζω μαζί της.
Η Ιωάννα Ασημακοπούλου επίσης είναι πάρα πολύ φανταστική και πάρα πολύ καλή ηθοποιός. Τις βλέπω και λέω ότι, όταν ωριμάσω καλύτερα, θέλω να είμαι τέτοιος ηθοποιός και τέτοιος χαρακτήρας.
Υπάρχουν πάρα πολλοί ακόμα από τη σειρά, όπως ο Μπουρδούμης, ο Μελέτης, η Ρένια Λουιζίδου. Δεν θέλω να τους πω τώρα όλους, αλλά πραγματικά είμαι πάρα πολύ τυχερός που βρίσκομαι σε αυτό το περιβάλλον και που συνεργάζομαι με αυτούς τους ανθρώπους.
9.Στα σχολικά σου χρόνια συμμετείχες σε παραστάσεις ή η αγάπη για την υποκριτική ήρθε αργότερα;
Η αλήθεια είναι ότι δεν το είχα νιώσει τότε και έκανα κυρίως πολύ δεύτερους ρόλους στις παραστάσεις στις οποίες συμμετείχα κιόλας. Η αγάπη για την υποκριτική προέκυψε μεγαλώνοντας, δηλαδή στην εφηβεία μου, αλλά και από τα παιδικά μου χρόνια βέβαια, μέσα από τις ταινίες και αργότερα μέσα από το θέατρο.
Βέβαια, και τα δύο είναι πάρα πολύ ψηλά για εμένα.
10.Τι μπορούμε να περιμένουμε από το Το Σόι Σου στα επόμενα επεισόδια;
Να σου πω την αλήθεια, δεν μπορώ να πω πολλά πράγματα, αλλά από αυτά που έχω διαβάσει έρχονται κάποια πολύ ωραία επεισόδια, με πολύ ωραίες ανατροπές, πολύ γέλιο, και πιστεύω ότι κάποιες συγκεκριμένες στιγμές θα κάνουν τον κόσμο να γελάσει πάρα πολύ.




