Με αφορμή το μάθημα περιοδικός τύπος , βρέθηκε στις εγκαταστάσεις της σχολής η ταλαντούχα ηθοποιός Νατάσα Εξηνταβελώνη .Η Νατάσα είναι γεννημένη στις 29 Ιουλίου 1991 και το ζώδιο της είναι Λέων . Οι σπουδές της ξεκίνησαν στο Παιδαγωγικό τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης του Εθνικού Καποδιστριακού πανεπιστημίου Αθηνών ενώ παράλληλα σπούδασε και υποκριτική στο εθνικό θέατρο . Πρόσφατα ήταν υποψήφια για το βραβείο Μελινα Μερκούρη . Η παρακάτω συνέντευξη αφορά μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη που σχετίζονται με τη ζωή της .
Πως είναι να είσαι ηθοποιός στην Ελλάδα το 2025;
<< Καταρχάς είναι πολύ ωραίο να είσαι ηθοποιός γενικά . Είναι ωραία γιατί είναι ωραία η δουλειά που κάνουμε . Ασχολούμαστε κυρίως με τον άνθρωπο , οπότε εγώ το βρίσκω εντελώς ανθρώπινο επάγγελμα στο κομμάτι της δημιουργίας . Το κομμάτι των δυσκολιών θεωρώ πως είναι φανερό . Δυσκολευόμαστε να βρούμε δουλειά κάποιες φορές , δυσκολευόμαστε να κάνουμε πράγματα που μας αρέσουν και να επιλεξουμε πράγματα γιατί δεν είναι όλα δικές μας επιλογές . Το να βρεις στην Ελλάδα τον χώρο σου είναι αρκετά δύσκολο όχι όμως ακατόρθωτο >>.
Από το παιδαγωγικό πως προέκυψε η υποκριτική ήταν όνειρο ;
<< Δεν ήταν όνειρο κάπως παράλληλα συνέβησαν . Πήγα στο παιδαγωγικό δημοτικής εκπαίδευσης , την ίδια χρόνια έδωσα εξετάσεις στη σχολή του εθνικού θεάτρου και τελικά πέρασα .Τα πρώτα δυο χρόνια φοίτησης γίνονταν παράλληλα , μη ξέροντας τι θα <<κερδισει >> και τελικά κέρδισε η υποκριτική . Το fun fact είναι πως δεν ήξερα ποσό δύσκολες είναι οι εξετάσεις εισαγωγής στο εθνικό θέατρο . Όλοι είχαν πάει Προετοιμασμένοι και εγώ ήμουν στον κόσμο μου κάτι που λειτούργησε >>.
Πηγή : enikos.gr
Το οικογενειακό περιβάλλον στήριξε τη επιλογή σας να ασχοληθείτε με την υποκριτική η προτιμούσε το παιδαγωγικό .
<<Ευτυχώς με στήριξε το οικογενειακό μου περιβάλλον . Προέρχομαι από μια οικογένεια που δεν είναι καλλιτεχνική , δίνει όμως χώρο στις επιλογές των ανθρώπων . Το προτιμώ απ το να ήταν καλλιτεχνική . Ήμουν τυχερή στο να μην έχω μια πιεστική οικογένεια>>.
Πως προετοιμαζεστε για έναν ρολο ( είτε για σειρά είτε για θεατρική παράσταση .)
<<Η τηλεόραση , το θέατρο , το σινεμά θεωρώ πως έπρεπε να ήταν διαφορετικά επαγγέλματα. Στη δραματική σχολή ασχολούμαστε περισσότερο με το θέατρο παρά με τον κινηματογράφο , οπότε αν κάποιος θέλει να ασχοληθεί με την κάμερα χρειάζεται να επεκτείνει τις γνώσεις του . Αρχικά , για το θέατρο δουλεύεις πολύ πριν ευτυχώς όμως όχι μόνος .Υπαρχει μια ομάδα που δουλεύετε όλοι μαζί . Κάνεις προετοιμασία για κάθε χρόνο είτε δουλεύεις πάνω στη μετάφραση , διαβάζοντας και αλλάζοντας πράγματα μέχρι να ξεκινήσεις να δουλεύεις πάνω στο ίδιο το έργο , να στηθεί η παράσταση και να ξεκινήσουν οι πρόβες . Επομένως σχετίζεται με τον άνθρωπο . Εγώ θα πάω νωρίς στο θέατρο θα κάνω το σωματικό και φωνητικό ζέσταμα μου , θα ακούσω μουσική , θα συντονιστώ με τον χώρο και έτσι παίζω μετέπειτα . Τα πρώτα χρόνια έκανα πολύ ζέσταμα και στη σκηνή ήμουν πολύ κουρασμένη>>.
Ποια είναι η προτίμηση σας θέατρο η τηλεόραση . Ποιο είναι το κριτήριο επιλογής σας ;
<<Μου αρεσει λίγο παραπάνω το θέατρο , νιώθω ότι περνά καλύτερα ο χρόνος και έχω περισσότερο χρόνο να προετοιμαστώ . Η τηλεόραση είναι πολύ ωραία γιατί κάνει αυτό που δεν με έχει διδάξει η σχολή και είναι μεγάλο σχολείο για μένα . Το περίεργο είναι ότι δεν ξέρεις ποτέ θα είσαι πολυάσχολος και ποτέ όχι . Επομένως όταν θα έρθουν 2 καλές προτάσεις που σε ικανοποιούν θα συμμετάσχεις και στις δυο . Είναι πολύ πεθάνει μια περίοδο να κανείς και τηλεόραση και θέατρο , που το έκανα για δυο χρονιές . Πέρσι είχα παράσταση, γυρίσματα για σειρά αλλά και πρόβες για την επόμενη παράσταση . Επιλέγω όμως με βάση τους συνεργάτες και την πιο αποδοτική συνεργασία . Θέλω όσο θέλω εγώ να θέλει και ο σκηνοθέτης να είμαι στη δουλειά του >>.
Για την παράσταση <<Γλαρος>> ήσασταν υποψήφια για βραβείο Μελινα Μερκουρηπως προετοιμάζεστε για ένα τόσο κλασικό ρόλο σε συγγραφή μιας πιο σύγχρονης παράστασης όπως το girls and boys ;
<<Το girls and boys επειδή είναι μονόλογος και έχω άλλο επίπεδο ανάληψη ευθύνης επειδή συμμετείχε σε όλα τα στάδια του από τη μετάφραση , τη σκηνοθεσία είναι ένα πιο <<ανοιχτό>> όσον αφορά τη μάσα . Ξεκίνησα μελετώντας το έργο αλλά και τα έργα του Τσέχοφ , έχοντας μεγάλη εμπιστοσύνη στον σκηνοθέτη μου , που είχε οραματιστεί κάτι και μαζί πηγαίνουμε προς μια κατεύθυνση ψάχνοντας αυτή την κατεύθυνση , σε αντίθεση με το girls and boys που ακόμα εξακολουθούμε να αλλάζουμε πράγματα .
Πηγή : yupii.gr
Θα πείτε την άποψη σας ή θα ακολουθήσετε τις οδηγίες του σκηνοθέτη ;
<<Για να κάνεις κάτι ολοκληρωμένο πρέπει να το πιστέψεις κι εσύ ο ίδιος. Ένα από τα μεγάλα ταλέντα που έχουν οι σκηνοθέτες είναι να σε πείθουν ότι αυτό που ζητούν πρέπει να γίνει. Αν όμως μέσα στη λειτουργία του ηθοποιού αμφισβητώ κομμάτια τότε θα το συζητήσω 100%>>.
Εχουν υπάρξει περίπτωσης που έχετε αμφισβητήσει τον σκηνοθέτη .
<< Έχει υπάρξει και τώρα στο girls and boys σχετικά με τη δραματουργία του κειμένου . Δεν ήξερα τι φταίει . Το κείμενο η δίκη μου άρνηση ή η σκηνοθετική πλευρά >>.
Υπάρχει κατι που θα σας ενοχλήσει που θα κάνει κάποιος που θα έρθει να παρακολουθήσει την παράσταση σας ;
<< Σε ευχαριστώ πολύ γι αυτή την ερώτηση ! Ειδικά σε φάσεις που είμαι πολύ κουρασμένη . Με ενοχλεί ξαποιος όταν τραβάει βίντεο ή φωτογραφία . Με ενοχλει επίσης όταν μιλάνε μεταξύ τους οι άνθρωποι . Τώρα στο μονόλογο που έχω καθαρή απεύθυνση , είναι πιο επιρρεπή καθως επικεντρώνομαι και βλέπω πρόσωπα . Στον μονόλογο θέλω να παίζω με το κοινό . Αν δω έναν θεατή με συγκέντρωση κοιτάω αυτόν . Όταν έχεις αποφασίσει να εντάξεις ότι σου συμβεί πρέπει να το εντάξεις να μην κλείσεις τον <<τεταρτο τοίχο>> που λέμε στο θέατρο >>.
Πηγή : espressonews.gr
Έχετε σκεφτεί το επόμενο ταξίδι ;
<< Αυτό που ήθελα να κάνω και το έχω ψιλό κάνει είναι να φτιάξω ένα backpack και να κάνω πτήσεις χωρίς να ξέρω το που . Το έκανα στο Μεξικό κάνοντας 7 πτήσεις χωρίς να έχω πραγματικά τίποτα . Αυτό σκέφτομαι να κάνω και φέτος >>.
Με φιλες ;
<<Με φίλες , εγώ δεν έχω φίλους>>. (γελάει )



